Rumba Tur Organizasyon - Meşrutiyet Cd. 17/13

4.6/5 based on 8 reviews

About Rumba Tur Organizasyon

ESKİ DATÇA – YENİ DATÇA -CAN YÜCEL EVİ – KARGI KOYU YÜZME MOLASI

20.00 Kumrular’dan hareketle yolculuğumuza başlıyoruz.araç içi rehberimizin bilgilendirmesinden sonra  Muğla’ya doğru yol alıyoruz. İlk Durağımız Datça’nın Meşhur koylarından olan Kargı Koyudur. Kahvaltımızı bu muhteşem koyda aldıktan sonra serin sulara kendimizi bırakıoyurz. Sonrasında Marmaris’in en ucunda bulunan Ege Denizi ile Akdeniz’in Sınır Noktası Can Yücel’in ismi ile özdeşleşmiş Eski Datça’ya varıyoruz. Eski Datça’da Taş Binalar arasından yürüyerek Can YÜCEL Evini gördükten sonra, Yeni Datça’ya geçiyoruz. Öğle Yemegimizin ardından sizlerle bu sefer de Datça’nın dünyaca meşhur Bademi ve Badem ürünleri alışverişi sonrası Kız Kumu’na geçiyoruz. Denizin ortasında yürümenin keyfini aldıktan sonra Otelimize geçiyoruz. Otelimiz Marmaris merkezde olup denize sıfır konumdadır. Odalarımıza yerleşip denizin ve havuzun tadını çıkarabilirsiniz. Akşam yemeğimiz otelimiz de açık büfe olacaktır.

NOT: Otelimiz Cihantrk oteldir.

Contact Rumba Tur Organizasyon

Meşrutiyet Cd. 17/13, 06420 Çankaya/Ankara, Turkey
в
вероника on Google

Tura katılmaya karar verdiğimizde çok bi beklentimiz yoktu. Sıradan bi gezi olur diye düşündük..4gun boyunca muhteşem bir tatil yaşadık..otel ulaşım organizasyon harikaydı..odenen ücret verilen hizmetin yanında çok düşük kaldi..eglendirme ve çözüm odaklı gezi anlayışını rumba turla yaşayabilirsiniz. Güzel dostluklar sohbetler arkadaşlıklar var..samimi ve içten insanların bir arada olması ayrı bir keyifti..tur bitmeden bi sonraki tatil planları yapıldı rumba turla..iyiki geldim diye ayrılmak güzeldi..dusunmeden gelebilirsiniz.....
When we decided to join the tour, we did not have much expectations. We thought it would be an ordinary trip..we had a wonderful holiday for 4 days..hotel transportation organization was great..the price paid was very low besides the service provided..you can experience the entertainment and solution-oriented travel understanding with rumba tour. There are good friendships, conversations, friendships..it was a pleasure to be together with sincere and sincere people..the next holiday plans were made before the end of the tour..with the rumba tour..it was nice to leave because I came..you can come without thinking.....
S
Sedat Ozdemir on Google

Doğu turumuza ailece katıldım ve umdugumun kat ve kat ustuyle karsilastim,guleryuzunuz,bilgi birikimi aktarımıniz,gezdigim yerler,rehberimiz,soforumuz hepsi birbirinden kaliteliydi,teşekkürler Hakan bey teşekkürler rumba
I participated in our east tour as a family and I met with more and more than I expected, your smiling face, your knowledge transfer, the places I visited, our guide, our table were all of the same quality, thank you Hakan, thank you rumba
H
Hakan Kaderoglu on Google

Bir kaç farklı firma ile turlara katıldım. Son yıllarda fark ettim ki, sadece bu firmanın turlarına katılmaya başlamışım. Marmaris Datça turunu çok başarılı buldum. Sürekli bir aktivite oldu. Otel neredeyse denize sıfır. Datça zaten bir harika. Şimdi ise Adana, Hatay gurme turuna yeniden başlayacağınızı duyduk. Sabırsızlıkla bekliyoruz. Bu arada Hakan beyin araç içi anlatımları, yemeğe lezzetini veren baharatlar gibi.
I went on tours with a few different companies. In recent years, I realized that I only started to participate in the tours of this company. I found Marmaris Datça tour very successful. It has been a constant activity. The hotel is almost by the sea. Datça is already a great place. Now, we heard that you will start your Adana, Hatay gourmet tour again. We are looking forward. By the way, Hakan's in-car explanations are like the spices that give the food its flavor.
G
Gülşen on Google

Geçen hafta İstanbul turu için aradım dönüş yapmaz dediler arayan olmadı sonra mesaj yazdım aradım hep aynı doncez deyip aramayan bir tur . Son gün haber veriyor gidemiyoruz diye sakın benim gibi beklemeyin onları beklerken diğer turlar doldu
Last week, I called for the Istanbul tour, they said they wouldn't call, then I wrote a message and called, a tour that always said the same doncez and did not call. It's the last day, just because we can't go, don't wait like me, while waiting for them, other tours are full.
K
K. Cenk ÜSTÜNTÜRK on Google

Turla gittiğimiz Hatay, Adana gurme turu çok güzeldi. Hakan Beyin hikayeleri ile keyifli yolculuk yaptık.
The Hatay and Adana gourmet tour we went with was very nice. We had a pleasant journey with Hakan Bey's stories.
o
oyun delisi on Google

Harika bir Doğu gezisi yaptığımız için çok teşekkür ederim.ilk defa gittiğim bir tur firmasıydınız .yanımda benimle gelen arkadaşlarımın memnuniyeti beni çok mutlu etti.ilginiz,anlatımlarınız,samimiyetiniz çok güzel çok başarılı.iyi ki rumbayla tanıştım sağolun?
Thank you very much for making a wonderful trip to the East. You were a tour company that I went to for the first time. The satisfaction of my friends who came with me made me very happy. Your interest, explanations and sincerity are very good. I'm glad I met Rumba. Thank you?
D
Derya Şenkal on Google

Datca marmaris turuna katıldım,dolu dolu gecen 4 gün, sınırsız eğlence, doğa,deniz.Oldukça profesyonel bir ekip. Katılmak isteyenler kesinlikle tereddüt etmeyin.Bundan sonra turlara RUMBAYLA....
I joined the Datca Marmaris tour, 4 full days, unlimited fun, nature, sea. A very professional team. Those who want to join, definitely do not hesitate. After that, RUMBAY to the tours....
J
Jana Shorbaji on Google

They mistakenly booked us for a different trip and only informed us the same day of departure. Had to cancel everything and got our 4 days vacation ruined. Thankfully though, they returned the whole paid sum back.

Write some of your reviews for the company Rumba Tur Organizasyon

Your reviews will be very helpful to other customers in finding and evaluating information